mandag 8. august 2011

Er du klar til barnehage og skolestart?


Barnehage,- og skolestart nærmer seg veldig fort.. litt deilig.
Om det ikke er et nytt kalender år, så er det i det minste et nytt barnehage og/eller skoleår,
 med blanke ark,og nye muligheter for oss alle.

Vi har fått i Albert Åberg matboks,termos og sekk. Kjempe stilig serie.
Og det beste av alt er at matboksen er så stor at man uten problemer kan pakke til både frokostlunsj og ettermiddagsmat (og yoghurten får fint plass oppi matboksen)  det liker jeg). 

Jentene i butikken, Tove og Anne skal tilbake til Villa Vækerø i dag for enda litt mer innkjøp, mens jeg skal fortsette jobbingen med nettbutikken.  Kanskje jeg skal be dem om å ta en lite sniktittbilde til oss i dag også. Jeg sniktittet på det sist uke da vi  var der, og jeg har mine favoritter klare...

Håper dere får en fin dag.
-Theashus-

1 kommentar:

  1. Jeg elsker høsten så for min del kan bare komme ja!:)
    Kjempestilig med Albert åberg sett!:)

    klem June

    SvarSlett