onsdag 7. september 2011

Nå er det helt klart blitt høst.
Regnfulle dager og en kjøligere luft, betyr vel ikke annet?!
 Jeg har ikke så mye i mot det. Nye ting til garderoben, mørke kvelder med levende lys og et blad ,  eeeh nei,levende lys, pc og nettbutikkjobbing er det vist nå om dagen:)  Men koseligere arbeidsforhold kan jeg ikke be om hvertfall. hihi 
Dere det nærmer seg så fort(til nettbutikken åpner altså), føler jeg gjentar meg til det kjedsomlige, men det er virkelig ikke så lenge igjen nå...
og en sånn åping må feires, eller hva synes dere?

Høstnyhetene strømmer inn i butikken om dagen, og det er så mye fint.
På bildene i dag viser jeg dere gummistøvler fra Memini, er hvertfall ikke feil i disse dager.
 Brune til gutt og jente,
og rosa med brune prikker til jentene (og evt de guttene som måtte foretrekke det så klar).


I morgen skal jeg vise dere noe søtt vi har fått inn.
 Det er ikke bare til oss voksne det er uglefeber om dagen, men nå blir det også ugler på barnerommene.. skal vise dere i morgen. De er så søte<3 

Nå skal jeg kose meg med bloggene deres.
Vi blogges.


1 kommentar: