onsdag 29. juni 2011

Da er jeg tilbake igjen. Jeg har (nok en gang) styret litt med googlekontoen, noe som resulterte i at jeg ikke fikk logget på bloggen. Men nå har jeg endelig funnet ut av det, noen erfaringer rikere,  og vet hva jeg IKKE skal gjøre flere ganger. hehe 
(Det verste med det hele er at feilen man har gjort, ofte bare er et bittelite tastetrykk som virker så riktig, men som tydeligvis kan blokkere en hel masse. Men med litt googlehjelp og noen sene nattestimer så fant jeg ut av det.
Men nå fungerer det igjen,heldigvis.

Må bare informere om at Theashus har sommersalg på klær nå, så det er bare å komme innom hvis du er i nærheten og få med deg noen gobiter før ferien:)

I dag tenkte jeg å introdusere dere for et tema som kommer til å komme jevnlig her hos Theashus blogg:   MATPAKKER.
Personlig hatet jeg matpakker da jeg gikk på skolen, og er derfor fast bestemt på at matpakkene til barna skal være litt mer spennende, så de får lyst til å spise den. Det trenger ikke å være veldig vanskelig, og det skal jo helt ikke ta for mye tid heller. Så følg med.

Her kommer først matpakke:
(en veldig enkel en)

Polarbrødsandwich.
Jeg viser dere den først på en tallerken så det skal bli enklere å se den:


Du trenger:
Polarbrød (havre eller fullkorn)
2 skiver kalkunpålegg med pepperkrydder
Noen skiver gulost
Et salatblad
Paprika (gjerne paprika snacks/søtpaprika)
Sukkererter
(evt smør)

Del polarbrødet i to,legg på salat, kalkunpålegg og gulost på den ene halvdelen. På toppen legges den andre halvdelen.

Paprika og sukkererter (evt agurk) sender jeg med ved siden av. Hvis det legges på pålegget fra morgningen av, blir de helt slappe og kjedelige før maten skal spises.
*Ja takk til crispy grønnsaker:)  *
Jeg har også sendt med litt soltørket aprikos, som en liten snack. Jeg(og barna ) elsker snacks i matboksen, så det kommer dere til å se igjen mange ganger, i forskjellige varianter.

Matboksen jeg viser under er ganial med den romdeleren sin. Rommer ca tre brødskiver i høyden, og lokket er lett å sette på for de små.
Koster 99kr hos Theashus. 
(Huske at vi gjerne sender ut selv om nettbutikken ikke er åpnet enda).

Og som dere ser så er det ikke bare på pcen jeg har trykket meg litt bort, men på kameraet også, så bildene er rett og slett litt blå;)  


Ha en strålende sommerdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar