mandag 4. juli 2011

Noen jentefavoritter i dag.

Det er vel ingen hemmelighet at småjenter elsker spenner og hårpynt.

Nydelige store og små sløyfer som festes med klemme. Sitter kjempe godt i håret (også i kort og glatt hår) og fåes i flere farger.


Og med smokken i munnen er dagen reddet, men i natt har hun sin første natt uten sine aller aller kjæreste eiendeler i sengen (ja jeg skrev i fler tall, for denne frøkna skal helst ha en i munnen og tre i hendene, nei vent- SKULLE). Så venter vi spent på hvordan natten går.  Leggingen gikk hvertfall VELDIG fint, så det lover jo godt.




*Lykken er:
 hagelek og hårpynt*

Håper dere har hatt en fin sommerdag. Har dere noen spennende planer for sommeren?


3 kommentarer:

  1. Hehe...lillegutt har også tre tutter med seg til sengs hver natt! ...utsetter den kampen litt til jeg :-)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. De hårklemmene er nydelige...
    Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har slike til mine jenter enda?
    Så spennende å slutte med tutti! Lykke til ;-)
    Kitty kaka smakte veldig godt forresten.
    Legger meg til som følger jeg,
    for her var det trivelig :-)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Så gromme jenter :) sukk,mine har blitt så stooore de.Minste jenta fikk facebookprofil i går, huff som tiden flyr.Men bra de fungerer som de skal og at det går fremover:):)

    SvarSlett